Burro Warchief
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2016 Posty: 1
|
Wys³any: Sob Pa¼ 22, 2016 18:33 Temat postu: Samochody |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykreowano Zak³adanie siê Konstrukcji Nadwozi Samochodowych. Dot±d, w latach 1947-1951 w zak³adzie owym, d¼wigaj±cym nazwê Wytwórnie Sprzêtów Silnych "Zmrok", dzia³ano bety szpitalne, krzes³a, biurka, szafki oraz kapita³y pancerne. Po rozstrzygniêæ blog Volkswagen o przeistoczeniu ceowniku prac wytwórni do³±czono a¿ do opracowania, natomiast od tego czasu produkcji karoserii wyj±tkowych plus specjalizowanych, przystosowanych do zabudowy na podwoziach w³asnych bryk ciê¿arowych FSC Lublin-51 tak¿e Star 20. Wznoszono nadwozia furgonowe odmiennego dole, natomiast oraz karoserie warsztatowe a filmu objazdowe.
W 1953 roku zrealizowano wszystkiego 382 nadwozia. Przyst±piono te¿ rozbudowê warsztatu, wsta³a pionierska hala monta¿owa. blog motoryzacyjny Dwaj lata nadal, w 1955 roku, furty ZBNS zostawi³y 772 wehiku³y ze specjalistycznymi nadwoziami. W skalê urbanizacji kancie, raz za razem w wy¿szym stopniu by³ wyczuwalny nieobecno¶æ miniaturowych wozów dostawczych o ³adowno¶ci do 1000 kg. Automobile owego rodzaju nie ówczesny jak dot±d dostarczane ani w Polsce, ani w obrêbach s±siednich. Na prze³omie latek 1956–1957 zdecydowano siê na podjêcie robót powy¿ej takim przed chwil± wehiku³em.
Na pocz±tku 1957 roku desygnowano dokonanie budowy samochodu dostawczego Fabryce Aut Personalnych (FSO). Niezale¿nie od momentu owego, podobn± robotê poczê³o w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. P³yn do spryskiwaczy Zgodnie spo¶ród warunkami py³ owo istnieæ wehiku³ o struktury ramowej, w jakim zastosowano i¿by silnik, kompleksy poci±gowe tak¿e jezdne wywodz±ce spo¶ród gabloty niepersonalnego FSO Gród nad wis³±1. Ograniczona no¶no¶æ odroczenia setnego wymusza³a niezbêdno¶æ wysuniêcia go poprzednio po³o¿enie kierowcy. Spo¶ród tego faktu powstawa³ orientacyjny konwencja brygad, natomiast po czê¶ci podobnie charakterystyka wehiku³u. Idea warszawski pozosta³ zarzucony spo¶ród zapisków na niezbyt nieskuteczne i technologiczne nadwozie dodatkowo mnogo¶æ usterek podwozia. Gromada kreatorów ZBNS zredagowa³a polskie nadwozie, oraz ko³o wyeksploatowaniu ramy zapozna³a bez liku przekszta³ceñ w syndromach podwoziowych, nastawiaj±c konsumuje a¿ do wiêkszych ³adunków nastêpuj±cych w samochodzie dostawczym. Nawi±zano podobnie kooperacjê z Manufaktur± Automobili Ciê¿arowych w Lublinie, gdzie wobec tego nie¶miertelny profesje powy¿ej budow± analogicznego woza tej elegancje Chrz±szcz. |
|